Lukt het u niet uw administratie op orde te krijgen? Maakt u zich meer zorgen om uw financiële situatie dan u zou willen? Vraagt u zich af of u in aanmerking komt voor regelingen van de gemeente? Krijgt u regelmatig dreigende incassobrieven? Hierdoor kunt u veel stress ervaren. De vrijwillige thuisadministratie van Carinova ondersteunt u gratis en vertrouwelijk. De budgetcoaches helpen u het overzicht op uw financiële situatie terug te krijgen. Samen met u maken zij een financieel plan. Ook kijken ze of u in aanmerking komt voor toeslagen en regelingen waar u nog geen gebruik van maakt. Met dit extra steuntje in de rug kunt u de controle over uw geldzaken terugkrijgen!

Wie is carinova vrijwillige thuisadministratie?
Vrijwillige thuisadministratie Carinova is een onafhankelijke organisatie werkzaam in de gemeente Deventer.  Onze opgeleide vrijwilligers helpen mensen om hun administratie weer op orde te krijgen. Ook kunnen zij helpen bij het maken van een budgetplan en de aanpak van schulden. Wij hanteren een persoonlijke aanpak waarbij we u centraal stellen. De Vrijwillige thuisadministratie is een 100% onafhankelijke organisatie, wij verkopen of leveren geen financiële diensten.

Geldfit spreekuur:
Als u slechts af en toe hulp nodig heeft, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een kwijtschelding of toeslag, kunt u terecht bij het Geldfitspreekuur. Ook kunt u hier een financiële check laten doen. 

Aanmelden vrijwillige thuisadministratie Carinova:

  • ​Aanmelden kan telefonisch of per email. Telefonisch op 0570-518187 of stuur een email naar vrijwilligethuiszorg@carinova.nl
  • Intakegesprek. Eerst volgt een intakegesprek met de coördinator van de Vrijwillige Thuisadministratie, Monique Linthorst.​
  • Aan de slag. Een vrijwilliger komt bij u thuis en start met het ordenen van de administratie en het in kaart brengen van uw huidige financiële situatie.